eona.pl

Moda, uroda i styl życia

LifestyleZdrowie

Jak ćwiczyć, aby mieć talię osy?

Jak ćwiczyć, aby mieć talię osy?

Smukła sylwetka to marzenie wielu kobiet. Niestety codzienność jest inna niż tak, którą widzimy na okładkach magazynów i w telewizji. Zgrabne nogi, talia osy, wyrzeźbione mięśnie brzucha – któż o tym nie marzy? Można to osiągnąć, jeśli będziemy regularnie trenować. Jakie ćwiczenia na talię osy są najlepsze? Jak często należy ćwiczyć, aby zrzucić zbędne kilogramy?

Talia osy i płaski brzuch

Młode osoby znacznie szybciej chudną, gdyż mają lepszy metabolizm. Osoby w średnim wieku muszą się nieco więcej napocić, aby uzyskać zamierzony efekt. Trzeba się jednak bardziej przyłożyć i ćwiczyć systematycznie. Większość osób marzy o płaskim brzuchu i talii osy. Są specjalne ćwiczenia, które już po kilku tygodniach dają widoczne efekty. Dodatkowo należy do ćwiczeń dołożyć dietę, która jest bogata w warzywa i owoce.

Wąska talia – jak ćwiczyć?

Jest kilka ćwiczeń, które dają rezultaty już po krótkim czasie od rozpoczęcia treningu. Na talię osy świetnie działa hula hop. Popularne w latach 90. kółko do kręcenia pozwala osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Wystarczy kręcić nim przynajmniej trzy razy w tygodniu po 20 minut. Również świetnie działają tradycyjne brzuszki. Dodatkowo oprócz talii możemy wyrzeźbić przednie partie brzucha. Wszelkiego rodzaju ćwiczenia skrętne bardzo dobrze działają na zmniejszenie obwodu talii. Dodatkowo podczas ćwiczeń można założyć pas neoprenowy, który wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej. Można go nosić pod koszulką lub dresem. Jest niewidoczny, a efekty przychodzą znacznie szybciej.

Jak często ćwiczyć, aby mieć wąską talię i płaski brzuch?

Regularne treningi przynoszą szybkie efekty. Najlepiej jest ćwiczyć przynajmniej trzy razy w tygodniu po 30 minut. Oczywiście w miarę upływu czasu możemy wydłużyć trening i wzbogacić go dodatkowymi ćwiczeniami. Ważne jest to, aby trenować systematycznie. Warto dodatkowo proces chudnięcia wspomóc dietą. Nie powinno się jeść tłustych potraw oraz posiłków wysoko przetworzonych. Najlepiej zrezygnować całkowicie ze słodyczy oraz słodkich napojów gazowanych. Do codziennej diety należy wprowadzić dużą ilość wody, owoców i warzyw, które doskonale wpływają na redukcję tkanki tłuszczowej. Posiłki powinny być spożywane regularnie.

Przed każdym treningiem należy się rozgrzać

Aby uzyskać wąską talię i płaski brzuch, należy dobrać odpowiedni zestaw ćwiczeń. Do brzuszków oraz kręcenia hula hop można dorzucić trening na rowerku lub orbitreku. Raz w tygodniu można zamiast ćwiczeń pobiegać. Ważne jest to, aby treningi były urozmaicone. W przeciwnym razie mogą szybko nam się znudzić i porzucimy marzenia o szczupłej sylwetce. Każdy trening powinien być poprzedzony rozgrzewką. Wystarczy 5 minut, aby rozciągnąć i rozgrzać mięśnie. Podczas rozgrzewki warto zrobić kilka skłonów, przysiadów oraz pajacyków. Można także poskakać na skakance, aby rozgrzać całe ciało. Ćwiczenia powinny być zakończone rozciąganiem. Jeśli o tym zapomnimy, to na drugi dzień mogą pojawić się zakwasy. Ważne jest także to, aby dać mięśniom odpocząć, dlatego nie wolno ćwiczyć codziennie.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.